18 Ekim 2018 Perşembe

  • 5,579 TL
  • 6,432 TL
  • 224,32 TL
  • 98.972

'Oğluma pantolon alamıyorsam niye yaşıyorum' dedi, kendini astı

'Oğluma pantolon alamıyorsam niye yaşıyorum' dedi, kendini astı

Oğluna, okulun istediği pantolonu alamayan İsmail Devrim, çocuğu okuldan gönderilince çok üzüldü. Baba Devrim., “Çocuklarıma bakamıyorsan, çocuğuma bir pantolon alamıyorsam niye yaşıyorum ki” dedi ve kendini astı

21 Eylül 2018 Cuma 17:01 Asayiş

Körfez Yukarı Hereke 17 Ağustos Mahallesi Ortanca Sokak 19. Ada E-3 Daire 1’de oturan İsmail Devrim (45), lisede okuyan çocuğuna okulun istediği pantolonu alamadığı için bunalıma girdi. Okulun istediği pantolonla okula gidemeyen çocuk derse alınmayarak birgün yok yazıldı. Hereke Nuh Çimento Meslek Lisesi birinci sınıf öğrencisi çocuk durumu anne ve babasına anlattı ve birgün yok yazıldığını söyledi. Baba İsmail Devrim duruma çok üzüldü. Baba Devrim eşine “Ben size ve çocuklarıma bakamıyorsan, çocuğuma bir pantolon alamıyorsam niye yaşıyorum ki” dedi.

CEBİNDEN 20 LİRA ÇIKTI

Baba İsmail Devrim, bu konuşmadan bir gün sonrası, geçtiğimiz Perşembe sabahı 06.00 sularında evin banyosunda kendini iple asmış halde bulundu. Eşini banyoda asılı gören Hafize Devrim büyük şok yaşadı. Hafize Devrim hemen çocuklarına ve komşularına haber verdi. Komşuların haber vermesi üzerine olay yerine gelen sağlık ekipleri İsmail Devrim’in hayatını kaybettiğini tespit etti. Eve gelen jandarma ekipleri de olayla ilgili soruşturma başlattı. Jandarma ekiplerinin incelemesinde babanın cebinden 20 TL para çıktığı öğrenildi.

OĞLUMU DERSE ALMAMIŞLAR

Yaşanan süreci gazetemize ağlayarak anlatan acılı eş Hafize Devrim “Lise 1'e giden oğlum okuldan geldi. Anne, ‘Pantolonum okulun istediği pantolon olmadığı için dersime giremedim. Derse almadılar; bir gün yok yazıldım’ dedi. Babası bunu duyunca çok üzüldü. Babası, ‘Hemen gidip alalım oğlum’ dedi. Gebze’ye gidip pantolon aldılar. Akşam 21.00 gibi eve geldiler. Eşim bize, ‘Artık hemen yatın. Işıkları kapatın, televizyonu kapatın, ben çok yorgunum’ dedi. Sabah erkenden uyandım, baktım banyoda ışık yanıyor. Herhalde ışık açık kaldı dedim. Kaltım baktım kendini asmış” dedi.

ÖLSEYDİM DAHA İYİYDİ!

İki çocuğu olduğunu birinin lise bire başladığını diğerinin de lise son sınıfta olduğunu belirten Hafize Devrim, “Oğlumun gittiği okulda kıyafetler belli. Buna uymak gerekiyor. Üstünü almıştık. Pantolonu alamamıştık. Pantolonu da sonra alırız diye düşünmüştük. Eşim o durumu kafasına çok taktı, ‘Ben size bakamayacaksam niye yaşıyorum ki? Çocuklarıma bakamıyorsam niye yaşıyorum. Ölseydim bundan iyiydi’ dedi” diye konuştu.

KAZA GEÇİRDİĞİ İÇİN ÇALIŞAMIYORDU

Eşinin bir OSB’deki firmada tornacı olarak çalıştığını fakat bir süre önce motosiklet kazası geçirdiği için çalışamadığını belirten Hafize Devrim, “Bu kazada kolu ezilmişti. Sürekli aynaya gidip koluna bakıyordu. ‘Bu kolla nasıl çalışırım’ diyordu. Bundan dolayı da üzülüyordu. Çalışamadığı için sıkıntı çekiyorduk. Bu evin kredi borcu var. O da bizi zorluyor” şeklinde konuştu.  İsmail Devrim’in cenazesi memleketi Balıkesir’e götürülerek defnedildi.

Ergün DEMİR

YORUM EKLE

Güvenlik Kodu

YORUMLAR

  • Toplam 33 Yorum

Önemli Değil

24 Eylül 2018 Pazartesi 20:40

Sen misin HABER yapan ? Gel bakalım ERGÜN efendi .Bu haberi yapan GAZETECİ şu an gözaltında. 2 gün sonra Silivri de.Böyle haber mi yapılır? İzin aldın mı? .İyi uykular Türkiye'ye selam.

Batuhan Ak

23 Eylül 2018 Pazar 23:41

Malesef okullarda okumuş cahiller çok fazla orda kendilerini kral sananlar var eğer haber doğruysa çocuk gerçekten pantolon için okula alınmadıysa o öğretmen görevden alınmalı aslında bu okul elbiselerini tekele düşürüp fiyatları tepelere çıkaranları cezalandırmak lazım

Neşe yeleken

23 Eylül 2018 Pazar 17:54

Lütfen bilip bilmeden yorum yapmayın adamın piskolojik problemleri varmış çocuğun ifadesi de savcının evrakıda medyada paylaşıldı herkes gördü AYRICA HİÇ BİR EĞİTİMCİ ÖĞRENCİYİ OKULDAN KOVMAZ YAPMAZZ BUNU Bİ ANLAYIN HA BİRDE ZATEN MADİ DURUMU OLMAYAN ÖĞRENCİLERE HER TÜRLÜ YARDIM YAPILIYO OKU TARAFINDANNN

Kerem Aydın

24 Eylül 2018 Pazartesi 16:43

Beyniniz varsa lütfen biraz sorgulayın...bilir kişi gibi olayı incelemiş halkı aydınlatıyorsun.araştırdınmı önüne ne koyarlarsa onu yiyorsun. adamın psikolojik problemleri intihar edincemi ortaya çıkmış

Müslüm Gürses

23 Eylül 2018 Pazar 12:31

Vay be ülkenşn geldiği hale bak. Allah hesabını sorsun. Zalimler mecliste teröristlere maaş hainlere maaş verirken gariban halkın durumuna bak. Ulan bu ülkeyi Allah elimizden alır ha demedi demeyin

CEVDET

23 Eylül 2018 Pazar 08:37

YAZIKLAR OLSUN Kİ BU DEVLET KENDİ VATANDAŞINA BU ÇİLEYİ ÇEKTİRİYOR NASIL BİR VİCDANLARI VAR HANİ DEVLET,HANİ HAK ADALET HUKUK NEREDE

Hak Adalet

22 Eylül 2018 Cumartesi 23:52

Rüşveti dahi dolarla alanlar utansın.

Mehmet Ataş

22 Eylül 2018 Cumartesi 22:30

Okulun ilk günü kızım dilovasi m.zeki obdan ilkokuluna başladı.Isten güçten fırsat bulup elbiseyi alamadık ilk gün akşam kızım geldi ve baba öğretmen yarın hiç kimse kalmasinki elbisesi alınmamış yoksa yarın elbisesiz geleni okula almayacagim demiş.O akşam gidip aldık elbisesini bir benzer olay nedir bu okumuş cahil öğretmen kitlelerinin ukala ve duyarsiz tavırları.Bizim dönemimizde evet imkanlar kisitliydi fakirlik vardı.Ama okul müdür ve öğretmenleri vicdan sahibiydi.Allah rahmet etsin.

Furkan güneybaş

22 Eylül 2018 Cumartesi 22:16

O ögretmene yaziklar olsun ya sorsaymiş keşke neden böyle geldin diye bak noldu şimdi gerçekten çok kotu bir durum allah kimseye gostermisin bunu

Necmi Altun

22 Eylül 2018 Cumartesi 14:59

Kıyafet okullardan almak zorunlu olmuş okulun arması var diye 20 tl. Lik tişört 50 tl. Polar diyorlar 30 lira anca eder 90 tl diyorlar. Günlük bir tişört gitsen düşün masrafı. Birde kaliteli malzeme diyorlar itiraz edeni azarlıyorlar milli eğitim bunu biliyor ses çıkarmıyor. Okula yeni kazanç yolu bulmuşlar . Kırtasiye ve temizlik malzemesi ayrı bir dert.

Emel karalar

22 Eylül 2018 Cumartesi 13:09

Okula yeni baslamıs ögrenci parası olsa zaten okul kıyafetini takım alırdı alamadılar demekki yönetim ögretmen nasıl yok yazmak yerine arastırmamıslar aralarında toplayıp almamıslar okula yapılan bagıslardan bile alınabilirdi simdi kurtaracakmı o pantolon onları parası olmayan okumasınmı bende izmitteyim kıyafwt icin okulumuz süre veriyor gidip konusulursa yardımcıda olunuyor nedir bu diretme illa ilkgünmü alınacak Rabbim rahmet eylesin babaya insallah bu cocugumuz cok cok iyi yerlere gelir:(

Caska

22 Eylül 2018 Cumartesi 12:07

Yaziklar olsun bende liseye gittim bizdede bu tarz sorunlar olurdu ama hic bi ögrencinin elbise yüzünden yok yazildigini duymadim. Bunu yapan ve müsade eden Öğretmen ve Okul yönetimi vicdaniniz rahatmi simdi, bu cocukdan hayir gelirmi artik.

Hasan

22 Eylül 2018 Cumartesi 11:07

İnsanlık için okutmayan insanlık Müslümanlık adına atmayan kalplere yazıklar olsun

Önce Vicdan

22 Eylül 2018 Cumartesi 10:55

Kim istemez ki evladını dört dörtlük okula göndermeyi... Keşke çocuğu eve göndermek yerine neden o şekilde geldiğini öğrenselermiş ki zaten fakir çocuk kendini belli eder eğitmenlerin önce kendini vicdanen eğitmeleri gerekir. Ziya Selçuk bu eğitmenler hakkında gereğini yapacaktır diye düşünüyorum ya da umut ediyorum.

Mahmut milli

22 Eylül 2018 Cumartesi 09:51

Allah rahmet eylesin cok üzüldük bule analar varmis evlati icin canina kiydi. ama devletimise yazik lar olsun

Bilal Fersan

22 Eylül 2018 Cumartesi 09:51

Okul Müdürü ve Öğretmenleri O Çocuğun Babasının Kolu Yüzünden Çalışmadığını Bilmiyorlarmı.. 8 Sınıf Var, Her Öğretmen 10 / 15 Verse Pantolonda Alınırdı Üst Başda Alınırdı.. Yok Yazan Öğretmen Şimdi Mutlumudur Acaba Vicdanı Rahatıdır.. Yazık ya Gerçekten Çok Yazık ALLAH Rahmet EyLeSin inşaLLah..

Meral

22 Eylül 2018 Cumartesi 09:42

Allah rahmet eylesin bu utanca nasil yasanir insan olmak var ey insanlik

Lütfiye ayvaz

22 Eylül 2018 Cumartesi 09:41

Okul idaresinde yardım edecek kimse yokmu aile birliğinde yazık ne haldeyiz bu çocuğu şimdi sevindirsen ne olacak baba öldükten sonra

Bülent gödek

22 Eylül 2018 Cumartesi 08:59

Okul ögretmenlerini fakülteden degilde ziraat mühendisliginden alirsaniz ancak bu kadar egitici olurlar önce dinle ögrenciyi sorununu çözmeye bak

Mithatdamcı

22 Eylül 2018 Cumartesi 07:03

Hayat bana söylesin abi hayra alırdık

Savas

22 Eylül 2018 Cumartesi 06:50

Biz niye yasiyoruzki?

Fidan gözün

22 Eylül 2018 Cumartesi 05:42

Allah aşkına nerde kaldı insanlık ya ben çocuğumu hazırlayıp okula göndericem okul bi pantolon için çocuğumu okula almıycak hee bi durumu öğrenip yardımda bulunsaydı ya allah sonumuzu hayır etsin

Ahmet YILMAZ

22 Eylül 2018 Cumartesi 02:24

Kesinlikle okul yönetimi hakkında soruşturma açılmalı. Devletin durumu zaten ortada, yok.

osman

22 Eylül 2018 Cumartesi 01:34

şimdi bu adam intihar ettiği için cehenneme gitti ama bu adamı fakirliğe mahkum eden tok patlamak için yedikçe yiyen müslüman yöneticiler cennete gidecek öyle mi? Allah gani gani rahmet eylesin.

Yeliz kortak

22 Eylül 2018 Cumartesi 01:33

Allah rahmet eylesin mekani cennet topragi bol olsun..rabbim ailesine sabir versin insAllah..keske birileri ciksa da bu aileye sahip ciksa...yazik gunah..keske ailenin isimi soy isimi yazilsaydi..olay hangi ilde oldugu yazilsaydi belki birileri cikip aileye yardim ederdi...

Esin

22 Eylül 2018 Cumartesi 01:07

Allah belasını versin bu halkı bu hale getirenlere. Ne yerdeki saraydan nede havadaki saraydan vaz geçmeyen millet kiriz miriz yok diyenler tabi sizin için olmaz..kaldır kafanı bak etrafına bari size oy verenlere yapmayın .vijdanınz gözlerimiz kulaklarınız görmez ve duymaz olmuş bukadarmı taş ve kinlenmisnz halka.. yazık yaa bu millete adam çalisamiyorsa devletin yardım etmesi gerek nerde bi devlet nerde insan hakları, vergiye gelince faturalara soka soka alıyorsunz mill

Burcu ertuğrul

22 Eylül 2018 Cumartesi 01:07

Aile için keşke bir hesap açılsa da en azından biz de insanlığımızdan utanmasak elimizden geldiğince birseyler yapabılsek.

İnkdogan

22 Eylül 2018 Cumartesi 00:43

Bize lüks uçak ve Saray’lar lazım değilMillet sıkıntıda acil çözüm lazım

tuncay asık