17 Kasım 2018 Cumartesi

  • 5,334 TL
  • 6,091 TL
  • 210,30 TL
  • 93.616

Bu nasıl canilik: Kepçe çağırıp kedi evini yıktırdılar!

Bu nasıl canilik: Kepçe çağırıp kedi evini yıktırdılar!

Gölcük Değirmendere'de hayvansever gönüllüler tarafından mahallelerine yapılan kedi evi, içinde anne kedi ve yavruları varken iş makinesi tarafından yıkıldı. İş makinesini çağıran ve bu caniliğe imza atan çiftin ceza alması için hayvanseverler destek bekliyor

15 Ekim 2018 Pazartesi 10:22 Güncel

Değirmendere Yalı Mahallesi anfi tiyatro karşısında bulunan bir apartmanın yan boşluğunda bulunan arsa üzerinde sahibi olduğu kahvehane işletmesinden kedi evi yapılması izin alan hayvanseverler, kedi evini kendi imkânları ile yaptılar. Gönüllü hayvan severler tarafından kendi imkânları ile yapılan kedi evinde yeni doğum yapmış anne kedi ile yavruları barınıyordu. Kedi evinin yanında bulunan ve apartmanda yaşayan bir evli çiftin iş makinesini çağırarak bu kedi evini yıktırdığı, içindeki anne kedi ile yavrularını öldürdükten sonra çöp konteynırına attığı iddia edildi.

 

CEZA ALMALARI İÇİN HER ŞEYİ YAPACAĞIZ

Kedi evini yapan gönüllü hayvan severler durumu KİHAYKO temsilcisi Sabiha Kaya'ya bildirdiler. Emniyete durumu bildiren ve bu canilerin cezalandırılmasını isteyen KİHAYKO temsilcisi Sabiha Kaya, "Yeni doğum yapmış anne kedi ile yavrularının diri diri öldürülüp çöp konteynırına atılması insanlıkla bağdaşmaz. Bu canileri şiddetle kınıyoruz. Vicdansız bu çiftin ceza alması için elimizden gelen her şeyi yapacağız” açıklamasında bulundu.

BU KATLİAM, BU VAHŞETTİR

Kocaeli Hayvan Hakları Derneği Başkanı Selma Platin Pek, "İhbar sonucu olay yerine gittim. Olay yerine çağrılan Orman ve Su İşleri yetkilileri tetkikte bulunup gerekli işleme başlamışlardır. KİHAYKO temsilcisi Sabiha Kaya ve gönüllü Meral Deniz ile yaptığı çalışma sonucu tüm kamera kayıtlarına rastlandı. Ve bu eylemi gerçekleştiren kişiler hakkında KİHAYKO temsilcisi Sabiha Kaya emniyette suç duyurusunda bulundu. Olayın takipçisiyiz. Bunu yapan karı-koca elini kollunu sallayarak gezmesin. Bu katliam,bu vahşettir “ dedi.

YORUM EKLE

Güvenlik Kodu

YORUMLAR

  • Toplam 20 Yorum

Aslı

18 Ekim 2018 Perşembe 02:28

Yazıklar olsun size...

İNCİ AYDEMİR

17 Ekim 2018 Çarşamba 10:18

Yıkan da yıktıran da aynı derecede suç islemislerdir.. Cinayetten yargilanmalılar

Jale Kalem

16 Ekim 2018 Salı 17:05

En kisa zamanda cezalandirilmasini istiyoruz.

Güler

16 Ekim 2018 Salı 15:53

Eger hapse atmazsanız bir öteki uzak degil baskasının arsasına nasıl kepce getirttiriyor bir kepce söförü körmi idi iki

Nalan gonul

16 Ekim 2018 Salı 09:36

Cezalarını ceksınler

Tuncay Yıldız

16 Ekim 2018 Salı 05:16

O kepçeyi kullanan içine bakmadan nasıl oraya kepçeyi vurur..Oda yaptıran kadar suçludur..Bir cana kasten kıymanın cezası neyse bu canilerede o ceza verilmeli..Yoksa bu masum canlılar yaratık diyebileceğim zalimler tarafından katledilip gidecekler.

Tülay Parlaktaş

16 Ekim 2018 Salı 00:35

En kısa zamanda cezalandırılmalarını istiyoruz.Kınıyoruz adi canileri!

Asude

16 Ekim 2018 Salı 00:33

Aynisini yaşamadan almasin Yaradan caninizi.Insan musveddeleri,iki cihanda da sürünün

Tülay Dinçer

15 Ekim 2018 Pazartesi 21:44

Allah belalarını versin bu mahlukatların nasıl bir zihniyet bu ya

Deniz öner

15 Ekim 2018 Pazartesi 21:22

Allah sizden hesabını sorar elbet bekleyin görün caniler

Filiz

15 Ekim 2018 Pazartesi 21:19

Kanun cikartaçaksın en az 2 yıl hapis bak yapabilirler mi

Aynur _Civelekoglu

15 Ekim 2018 Pazartesi 20:53

Hapis cezası. Insan öldüren katiller kadar bu canilerde ceza alsınlar.yeni dogum yapmış hayvandan ne istediniz.Cehennem kapıları sonuna kadar açık sizin gibil canavarları bekliyor...hapis sonuna kadar mücadele edilecek..sizmi verdiniz o dilsizlere canlarını.

tülin toptan

15 Ekim 2018 Pazartesi 19:29

CANİLERE PRİM VERİLMESİN

Faruk Erel

15 Ekim 2018 Pazartesi 19:15

BU CANİLER KESİNLİKLE CEZA ALMALIDIR.

3EN4

15 Ekim 2018 Pazartesi 18:14

HAYDİ O ÇİFT VİCDANSIZ...YA KEPÇEYİ KULLANAN...???aLLAH TOPUNUZUN BELASINI VERSİN TEZ VAKİTTE...İNİM İNİM İNLEYİN AMA CAN VEREMEYİN.....

Nese

15 Ekim 2018 Pazartesi 16:31

ALLAH KAHRETSIN BOYLELERİNİ NASIL CANİLİK YAZIK SANKI DUNYA TEK İNSANLARA AIT HERCANLININ YASAM HAKKI VAR ORADAKILER KEDI VE YAVRULARINI GUVENLI BIR YERE ALSALARDI KESKE OLMELERINE GOZ YUMMAKTANSA ENGEL OLUNSAYDI

Birol türen

15 Ekim 2018 Pazartesi 16:26

O hayvanları şikayet edip ölmelerine sebep olanların en sevdikleri dozer altında can versin insallah

Nazlı Demir

15 Ekim 2018 Pazartesi 15:57

O karı kocanınAllah belasını versin.Allah varsa onların çocuklarında ellerinden alsın yoksa Allah onları mahrum etsin adı köpekler

Nilüfer KIZILÇAY

15 Ekim 2018 Pazartesi 13:42

Değirmendere de oturdum. Çok aydın insan ve hayvan canlısı insanların olduğu güzel bir yerleşim alanı idi, yıllar evvel. Demek ki her yerde olduğu gibi orada da deşenerasyondan nasibini almış. Çokkk Üzgünüm bu şahıslar hakkında cezai işlemlerin yapılmasını istiyorum. Takipçiside olacağım.

Türkan çalışkan

15 Ekim 2018 Pazartesi 11:38