01 Nisan 2020 Çarşamba

Eşkıya Kartepe’ye çıkmış!

Eşkıya Kartepe’ye çıkmış!

Özellikle hafta sonları Kartepe büyük ilgi görüyor

27 Ocak 2020 Pazartesi 13:57 Güncel

En çok da İstanbul’dan gelen vatandaşlar bu bölgeyi dolduruyor.

Ama bölgede öyle bir keyfiyet, öyle bir başıbozukluk var ki sormayın gitsin.

Gittiğinize gideceğinize pişman oluyorsunuz.

Bir güzel soyulup, soğana çevriliyorsunuz.

Sinir sahibi olup dönüyorsunuz.

***

Günlerdir gazetelerde bu tip şikayetleri okuyorsunuzdur.

Zaten tepedeki otel, adeta bir tekel olmuş.

Birileri Aytepe yaylası bölgesinde eline fiş almış, haraç keser gibi para topluyor.

Onun dışında dağ yolunda bazı esnaflar da, adeta haraç kesmeye başlamış.

***

Size geçtiğimiz Cumartesi günü benim yaşadığım bir olayı anlatmak istiyorum.

Oğlum ve eşimle birlikte yola çıktık.

4.5 yaşındaki oğlum biraz karda oynasın, temiz hava alsın, bizim için de biraz değişiklik olsun istedik.

Yollar oldukça kalabalıktı.

Ciddi bir trafik vardı.

Yavaş yavaş ilerleyebiliyorduk.

***

Biz dağa tırmanırken, yukarıdan gelen bazı araçların sürücüleri, “Yukarısı çok kalabalık, çıkmayın, pişman olursunuz” uyarısı yapıyordu.

Buna rağmen yola devam ettik.

Tepeye kadar çıkamasak da, çocuğun karda oynayabileceği bir yerde dururuz diye düşündük.

Nihayetinde de öyle oldu.

Dağmaran diye bir restoranın önünde durduk.

***

Asıl restoran yolun solunda, küçük bir bölümü ise yolun sağındaydı.

Yolun sağındaki otopark alanına aracımızı çektik.

Durur durmaz yanımıza bir genç geldi.

“Abi, buraya park edenden 50 TL alıyoruz, bu iki yerde bize ait. Bir şeyler yiyip, içtikten sonra bu parayı geri veriyoruz. Eğer öyle yapmazsak herkes buraya park ediyor, sonra restoranda bir şey yemeden, içmeden ayrılıyor” dedi.
 


 

Biz de çıkardık 50 TL’yi verdik.

Yolun sağındaki Dağmaran restoranın üst tarafındaki bölümde, yaklaşık yarım saat karda oynadık.

Çocuk iyice ıslanınca restorana girip, ısındık.

Sahlep, çay vs bir şeyler içtik.

45 TL hesap ödedik.

***

Kasadaki adama, otoparktaki çocuklara 50 TL verdiğimizi söyledik.

O da, “O parayı geri alacaksınız” dedi.

Çıktık ve önce o gençleri bulduk.

Konuştuğumuz genç birden kıvranmaya, yan çizmeye başladı.

Belli ki parayı vermek istemiyordu.

Diyecek bir şey bulamayınca küçük restoranın içindeki gencin yanına gitti.

Onunla bir şeyler konuştu.

Bizim acelemiz vardı ama onların hiç acelesi yoktu!

***

Sonra, asıl hesabı ödediğimiz adamı telefonla aradı.

Sonra dışarıya çıkıp bana, “Abi siz 45 TL hesap ödemişsiniz, biz nasıl para kazanacağız, sizden 25 TL otopark parası keseceğim” dedi.

Ve 25 TL bana geri verdi.

Ben ise, “Aracı bırakırken bana öyle söylemediniz, bir şeyler yer içerseniz paranızı geri veriyoruz deniniz” diyerek itiraz ettim ama nafile.

Hiç oralı bile olmadı.

***

Anlayacağınız Kartepe’de birileri haraç kesmeye başlamış.

Evet büyük bir para olmayabilir ama insanın sinirlerini bozan bir durum.

Eminim aynı durum birçok kişinin başına geliyordur.

Anlayacağınız Kartepe bölgesinde bir başıbozukluk almış başını gidiyor.

***

Peki bunları kim denetleyecek!

Ya da denetleyen var mı?

Valilik, Kocaeli Büyükşehir Belediyesi, Kartepe Belediyesi, Maliye vs bu işlere neden müdahil olmuyor?

Ezcümle; eşkıya Kartepe’ye çıkmış.

Haraç kesiyor!

Kimse de bir şey yapamıyor?

 

Ergün DEMİR

YORUM EKLE

Güvenlik Kodu

YORUMLAR

  • Toplam 69 Yorum

İrfan yılmaz

08 Şubat 2020 Cumartesi 23:27

Aynen biz de gittik soyulduk.

Yoldaş uygan

03 Şubat 2020 Pazartesi 20:34

Merhabalar Yazdıklarınızın tamamına katılıyorum ben de birinci ayın 30’unda gittim çocuklar karada kaysın eglensin diye tepeye yoğunluktan çıkamadım Yol kenarındaki Tesisin birinde durduk 15 yaşlarında çocuklar geldiler Mangal yapacaksınız masa kirası 40 TL ödemeniz gerekiyor Kızaklar içinde saat ücreti 30 tl ödedik Tesiste ayran almaya gittim küçücük yedi kuruşluk ayranı 5 TL’ye satıyorlar tam bir soygun maliyeyi obölgeyi denetlemeye davet ediyorum

Sezgin

01 Şubat 2020 Cumartesi 23:56

Zaten sorun belediyede, kimi kime şikayet ediyorsunuz, tepeye kadar her yeri kiralamışlar, 5,6 yıl öncesine kadar böyle değildi, aklı olan kartepeye çıkmasın, zaten haftasonu istanbulun buraya akın etmesinden ve araplar yüzünden böyle oldu, denetleme falan yok kim kime ne geçirirse, yazık ettiler burayada

Fatih Özgünsür

01 Şubat 2020 Cumartesi 21:05

Bu ne ki Sakın Ürgüp-Göreme'ye gitmeyin hükümet tüm o arazileri mafyaya peşkeş çekmiş açık hava müzesine girmek kişi başı 54 tl. 9 kişi idik 500 tl . istediler, diğerleri de aynı 48-18 tl arası. Saat 17.00 den sonrası beleş, 5 dk. önce girdi iseniz paranız gitti. Yazıklar olsun Türkiye'm .Dağı taşı 54 tl. ye insanları kazıkla. Belediye tabela koymamış ,kime ait olduğu belli değil, müzeye girmek isteyenlerin otolarından 10 tl. park parası alıyorlar. Daha da kimse beni Kapadokyaya ****üremez.

PlusMinus

01 Şubat 2020 Cumartesi 20:39

Adamlar haklı. Otopark gibi kullanıyorlar. Bitsevenseniz gitmeyin, kuru kalabalık yapmayın. Hem şoför mahalli hem 25kuruş olmaz. Esnafın yerine koyun kendinizi biraz.

Samet kayıboyu

01 Şubat 2020 Cumartesi 09:20

Kartepe değil fırsat tepe olmuş.Herkes biryer çevirmiş otele gelmeden abartısız 1 km aşağıdan 30 tl otopark ücreti kesen adamlar yukarıda kızak alanına her kızak için 40 lira para kesip dandik bir piste 1 saat kızak hizmetiyle sınırlandıranlar.Yolda sucuk ekmek adı altında ne olduğu belirsiz şeyler satanlar aşağıda ayva satıp plakayı yabancı görünce 3 kilosunu 20 lira diyenler daha neler neler bu mu insanlık bu mu esnaflık bırakın bu işleri fırsatçılık bu yazıklar olsun.

Selcuk Gokalp

01 Şubat 2020 Cumartesi 00:58

Bu yoruma katılıyorum fakat az bile yapıyorlar bu millet böyle koyun gibi olursa daha çok yaparlar bunlara prim vermesinler bak o zaman ne oluyor

Başiskeleli

31 Ocak 2020 Cuma 12:29

Bu tür olayları yaşamamak için gölcük Erikli tepe yi tercih edin hem uygun hem güzel aynı kar ordada var istdğin yere aracını çek mangalını yap bence kartepe gölcüğü örnek alsın

Yasin Gül

31 Ocak 2020 Cuma 00:50

Herkese merhaba ben o Kartepe Dağmaran isimli mekanın daimi müşterisiyim . İlk gittiğimiz günden bugüne kadar bize hiç böyle bir muamele olmadı . Ama haklısınız yol üzerinde ki diğer yerlerde bu tarz şeyler maalesef var bizde dağmarana o yerlerden kaçıp sığınmıştık ve o günden beri hep orda yeriz yemeğimizi ne otopark ücreti alırlar ne de Kızak pisti için ücret alırlar bence siz hatayı kendinizde arayın

Hakan becit

30 Ocak 2020 Perşembe 17:46

Aynı olay banada oldu Kocaeli İzmit Kartepe’ye gitti annem ve ailem karnımız açikti yemek yiyelim dedim aracı park ettim direk genç bir delikanlı geldi görevli 10 TL park ücretiniz var dedi ver din sorma 4 tane ekmek arası sucuk yedi yarım ama yarım demeye bin Sait lazım nyse 4 adet ayran aldık içtik hesap istedik 98 para dedi bende şaşırdım ayıp oraya eğlemeye gidiyoruz hırsız gibi soyuyor lar

Mustafa

30 Ocak 2020 Perşembe 12:32

Aynı sıkıntıyı bende yaşadım boş bir arazide bile durup kendi yicenizide yeseniz para istiyolar heryer çöplük pislik olduğu halde oturma parası istiyolar ben kocaelide 35 senedir burdayım birdaha tövbe gitmem lanet olsun

Işık karhan

30 Ocak 2020 Perşembe 00:54

Boyle olmıcagının herkes farkında şikayeti olan arkadaşlar bir olup dellilerle birlikte mekanın asli sahibinden şikayetçi olmaları gerekiyor...

Gölcük Sakini

30 Ocak 2020 Perşembe 00:52

Herşeyin farkındayız az çalışıp çok para kazanmanın peşindeki aileler sezonluk bu şekilde bir davranışın peşindeler lakin biraz akıllı davranmayı düşünseler yılın her günü aktivite yapılacak ve çevre halkına gelir getirecek bir konumda olan kartepe icin yapılanlar bunlar.

Ozan tiryaki

30 Ocak 2020 Perşembe 00:51

Maliyeye polisini arayıp usulsüzlük var demediniz fiş almadan neden veriliyor para şikayet edin jandarma yokmu arayın işletmeyi şikayet edin

Kartepeli

30 Ocak 2020 Perşembe 00:24

Eğer belediye kartepenin en güzel yerine sosyal tesis yaparsa halkta uygun fiyata yararlanmış olur. Özele bir yere kadar karışabilirsiniz.

Mucip haymana

29 Ocak 2020 Çarşamba 23:17

Kim nasıl birsey yapamıyor onlar sağlam adama denk gelmemiş birdahaki ne giderken boş gitmeyin bu tip adamlar dünyada kalabalık hak için susan namerttir 2 tane at bak bakayım orada ne oluyor

Turgut Yaşar

29 Ocak 2020 Çarşamba 21:56

Aynen katılıyorum yol boyunca bütün boş yerleri otopark adı altında haraç alınıyor bizde iki araba kızıp hiç birinde durmadık Adapazar köfteci yusuf a jadar

Kayakçı

29 Ocak 2020 Çarşamba 20:57

Az bile bu anlattıklarınız. Rezalet sadece otopark olsa. 150 TL ski pas ama görevliler güzel bayanlara jest yapıyor sıra yılan kuyruğu gibi. Otel otoparkı da otelin parkı dolu olmasına rağmen otelin dışında kuyruktaki araçları içeri alacakmış gibi daha karayolunda 30tl para topluyor fedailer

Düdüklü Tencere

29 Ocak 2020 Çarşamba 19:40

Medeniyet görmemiş yobaz insanlar

GÜNGÖR KAYHAN

29 Ocak 2020 Çarşamba 19:29

Sakarya Hendek Dikmen yaylasında gelin. Tamamen bedava.

Recep turan

29 Ocak 2020 Çarşamba 18:45

Eşkiya kartepe de değil bu şekilyapanları ifşa edersiniz kartepe nin tamamına maletmemiş olursunuz

Yunus Özmen

29 Ocak 2020 Çarşamba 17:38

Ağzını yüzünü bir güzel eskiteceksiniz anca bundan anlar o davarlar.

MUSTAFA

29 Ocak 2020 Çarşamba 16:48

Yol boyu bütün ceplere birileri çökmüş. Arabanı çektiğin an tepene çöküyorlar. Ben artık kartepeye çıkmıyorum. Soranlarada gidip sinir stres olma diyorum

Bitik

29 Ocak 2020 Çarşamba 15:25

Beledıye kımseye ses cıkarmassa denetlemesse peskes cekılırse olucagı bu olur

Karasu

29 Ocak 2020 Çarşamba 13:29

Arazi 99 yıllığına bir gruba verilmiş. Millete ait olan hazine arazisi nasıl oluyor da bu kadar uzun süre peşkeş çekilebiliyor. Devlet buna el atmalı milletin malını millete geri vermeli

Ersin

29 Ocak 2020 Çarşamba 12:39

Belediyeye şikayet edin olmadı büyükşehir belediyesine bu ne nedir anlamadım.vatandaşı resmen soyuyolar.birilerini bunarı denetlesin.

Hamdi AYYÜREK

29 Ocak 2020 Çarşamba 12:33

Basimizdakiler bizleri soyup sogana cevirdiler.bunlar yapmis cok gormeyelim.bir soz var imam osurursa cemaat sicarmis diye aynen ulkemizi bu hale getirdiler.

Meriç TELÖREN

29 Ocak 2020 Çarşamba 12:05

4 yıl önce aynı olay ve daha fazlasını bizde yaşadık. Ancak çabuk pes etmedik. Bizi jandarmayı çağırmakla tehdit ettiler. Bizde lütfen çağırın dedik. Sonra gelen jandarma bizi önce parayı ödememiz konusunda ikna etmeye daha sonrada tehdit etmeye çalıştı. Bu olayları kamera ile kayda aldıktan sonra firmayı cimer üzerinden maliyeye, gelen jandarmayı da jandarma genel komutanlığına şikayet ettik. Geri dönüşler bizleri mutlu etti. Firmaya maliye sağlam bir cezakesti, komutan hk da soruşturma açıldı.

A.a.

29 Ocak 2020 Çarşamba 12:05

Kartepe maşukiye arap dolmuş geçen sene gitmiştim araptan geçilmiyordu. Orayıda istila etmişler.

kuzeytürk

29 Ocak 2020 Çarşamba 11:44

hükümet politikalarından oluyor bunlar. devleti zayıflattıkça eşkiya heryerde baş gösterir oldu

Gor alı

29 Ocak 2020 Çarşamba 11:41

Bu kadar tesis açtırırsan olacağı bu.

Dolphinbey

29 Ocak 2020 Çarşamba 10:32

ben sakaryalıyım daha kar tepenin nerde olduğunu bilmiyorum vede soyulmuyorum neden çünkü oraya gidip güzel şeyler anlatana rastlamadım onun için gitmeyin sizde soyulmayın.

Ahmet Yenilmez

29 Ocak 2020 Çarşamba 09:06

Bunun çözümü bir kac tanesinin kafasına sıkacaksın bak bakalim bir daha boyle şeyler oluyor mu? Yok efendim para kazanamıyorlarmış pezevenk size orayı silah zoruyla mi verdiler zarar ediyorsan çık git başkası yapsın işletmeciliği.

Serkan ural

29 Ocak 2020 Çarşamba 08:15

Cimer bimere her kez yazsın kardeşim öyle eşkıya kar tepeye çıkmış kanun var devler var tabi adalet olmayınca neye yarar demekki vali kaymakam bld başkanı yollarını buluyor dediğim gibi şikayette bulunsun herkes bak neler oluyor eşkıya kartepeyi bırak dünyaya hükümdar olamaz

Körfez körfez

29 Ocak 2020 Çarşamba 00:40

Her tarafta soyuyorlar.otoparkta,yemekte,içecekte vesaire vesaire.manzara cafe denilen yerde bir demlik çay 50 tl.yazıklar olsun.

Vatandaş

28 Ocak 2020 Salı 22:26

Tam bir yıl önce bizede yaptılar dahada gitmiyorum başı boşluk almış başını gidiyor eşkıya kartepeye hükümdar olmuş

abdullah

28 Ocak 2020 Salı 21:24

Başıboş memleket.. yandaş tipler.

Erhan Ç.

28 Ocak 2020 Salı 20:51

Abant'a bekleriz...

Mesut yılmaz

28 Ocak 2020 Salı 20:51

Malesef bu dedikleriniz oluyor ben bir izmitli olarak bu tür keyif bozucu ahaberleri gördükçe üzülüyorum ama birdaki sefere mola bahçe restaurantta giderseniz size garanti veririm bu tür şeylerle karşılaşmayacaksınız ben hep orayı kullanıyorum

Bekir ozturk

28 Ocak 2020 Salı 20:02

Hamama giren terler, ben olsam 250tl verirdim gariban sevinsin.

DAVUT YILDIRIM

28 Ocak 2020 Salı 19:57

Evet aynen katılıyorum bu hafta bende gittim aynı şekil De davrandılar

Sedat Salıcı

28 Ocak 2020 Salı 19:45

Kartepe'ye çıkışta Değirmen Restront var fiyatlar uygun menüde herşey yazıyor otopark ücretsiz, Kartepe'ye çıkışta ve dönüşte dinlenme ve mola yeme içme olarak burayı kullanmanızı tavsiye ederim.Maalesef dediginiz doğru eşkıyalık yapanlar var.

Muhamed

28 Ocak 2020 Salı 19:37

Bu Ülkede Eşkiyalık revaçta zaten, kim veya kimler buna mani olacak..Almış parayı bir daha geri mi verecek ?

Ası Rizeli

28 Ocak 2020 Salı 19:07

Sır Bu yüzden gitmiyorum, zorla dövdürcekler kendilerini, ama onlarında kabahati yok, kolluk kuvvetleri ADAM OLMAYIMCA eşkıya kesiliyor dağ fareleri

Mücahit Asaf

28 Ocak 2020 Salı 19:01

Devletin olmadığı yerde eşkıya olur

Arif nihat

28 Ocak 2020 Salı 18:42

Bence şikayet edeceğiniz her kuruma yazın.

Murat

28 Ocak 2020 Salı 16:51

Arkadaşlar Alo 170 i arayarak ya da cimer vasıtasıyla şikayette bulunun. Çalışanların hemen hemen hepsi sigortasız çalıştırılıyor, idari para cezaları çok ağır.

ED

28 Ocak 2020 Salı 15:50

GÖLCÜK ERİKLİTEPE TABİAT PARKI TAVSİYE EDERİM

Sapanca

28 Ocak 2020 Salı 15:23

Gitmeyin abi bu kadar basit 50 tl otoparkmi olur

Hasan AKÇAKOCA

28 Ocak 2020 Salı 15:05

Yam Yam’larr , İzmitin Şerefli Gözüküp, Serfsz Ekmek Yiyenleri

huseyin kara

28 Ocak 2020 Salı 14:34

sizlere tavsiyem arslanbey tarafindan cikin universiteyi gecer gecmez sagdan kartepe tabelasi veriyor. cok keyifli bir yol zirveye varmadan dunya kadar karli alan var rahat rahat bes kurus vermeden eylenin...

Kartepeli

28 Ocak 2020 Salı 13:52

Yaziklar olsun kimse buralari denetlemiyormu Kartepe belediyesi bu konularda neden kesin tavır takınmıyor insanlar bu hayat pağliliğinda ailesiyle doğada eglenemiyecekmi illa para harcanması mı gerekiyor haram zıkkım oksun BAŞKAN bu olaya el atın lütfen

Maalesef

28 Ocak 2020 Salı 13:18

Milletin hakkını yiyen haram zıkkım yesin. Kim olursa olsun ben de dahil

İsimsiz isimsizoğlu

28 Ocak 2020 Salı 12:31

Gitmeyin olsun bitsin kardeşim. Madem haraç kesiyorlar gitmeyin. Ben 27yıldır kocaelide yaşıyorum 3 kere gittiysem gitmişimdir kartepeye. Gitmeyince ölmedim eksilmedimde.sizde gidip kendinizi sinir harbine sokmayın.

Y.Z.G.

28 Ocak 2020 Salı 12:24

Gerçek tende öyle.yukardaki otelin otoparkına gir çık 30 TL.fiş yok vergi yok.yol üzerinde ki küçük yerlerde aynı eşkıya.

Mustafa Kemal

28 Ocak 2020 Salı 11:16

Ateş olsalar ne yazar siz koyun gibi herşeye tamam demeye alışmışsınız bu yuzden bu ülke hep böyle bu halde sindirilmiş hakkını hukukla arayanıyorsan çözumu kendın bulacaksın

Recep

28 Ocak 2020 Salı 10:42

Oldum olası o bölgeyi sevmem ve herkes aynı dertten muzdarip..Resmen organize suç örgütü kurmuşlar ve arkalarında kim var bilmiyorum ama hepsini Allah'a havale ediyorum haysiyet yoksunları Allah gözünüzü doyursun..

EKREM KARAGÖZ

28 Ocak 2020 Salı 09:44

aynı eşkiyalığı sisli vadi restoran ve etrafındaki kafe kızak pisti de yapıyor bir kartepeli/tepetarlalı olarak duruma itiraz ettiğimde sağolsunlar kapıyı gösterdiler. Tekel olan Green Park'a çıkın en azından ödeyeceğiniz ücret belli otopark güvenli makbuz kesiyorlar. Otopark 30 TL kızak pisti 2 kişi için 50 Tl, yiyecek içecek emin olun Kartepe esnafından ucuz ve kaliteli.

Hilal hilal

28 Ocak 2020 Salı 07:52

Biz sessiz kaldıkça gerçekten bu insanlar böyle yapmaya devam edecek ama ben hakkımı aradım orada bulunan jandarmaya söyleyince hemen otopark be veya giriş ücretleri geri iade edildi maşukuyiye yi herkes yer edinmiş kendine bölüm ayırmış ilk başlard o yer öyle miydi değildi hep bizim pasifliğimizden bu duruma kimse el atmazsa bizim insanlar hala tok eşkiyaları iyice abat edeceğiz

Emekli

28 Ocak 2020 Salı 01:12

Eşkiya kartepeye çıkmış kelimesi cup diye oturmuş ağbi ağzına sağlık turist çağdaş moderin müsafirperver sıcak insanların olduğu yere gelir türistin eşkıyanın içinde ne işi olur yolunacak kazmı türist yerli türistide birkere yolarsın ondan sonrada sinek avlar ayılarla dost olursun

Selamettin PULAT

28 Ocak 2020 Salı 00:52

....Paylaşımı ve yorumları dikkatlice okudum ve zavallı ülkemin her yanını aynı eşkiyaların sardığını üzüntü ile gördüm. Hastane kantinleri, çarşılardaki özel oto parklar, Özel hastanelerdeki %200'e varan katkı payları, üzerinden geçmediğimiz köprü köprü ve oto yollarından alınan haraçlar, hava limanlarındaki büfelerin yaptığı soygunlar.Bunlar ilk aklıma gelenler aslında saymakla bitmez..... Ama ne kadar şikayet ederseniz edin sonuç; sıfır elde var sıfır. Suçlu Kadı.Kadıyı kime şikayet edeyim?

İzmitten

27 Ocak 2020 Pazartesi 21:26

21/01/2020 Çarşamba günü Kartepe'ye ailecek çıktık park edip karda oynayacak yer bulamadığımız için restoran önü olduğu iddaa edilen bir yere aracımı çektim yanıma gelen genç bir arkadaş otopark restorana ait yemek yemezseniz 50 tl otopark ücreti istedi. Oradan kalkıp geri döndük bundan sonra para verseler bir daha işim olmaz bakalım bu kafayla nereye kadar ticaret yapacaklar zaman gösterecek..!

Muhammet günler

27 Ocak 2020 Pazartesi 20:58

Anlattığınızın eksiği var fazlası yok bende hafta içi ailemle sisli vadinin bulunduğu alana gittim orada park yeri olmayınca az ileride sağda boş bir alan bulduk inince dediğiniz arkadaşlar 30 tl otopark parası aldılar etrafta restoranlarda yoktu tabiki herhangi bir fiş yada makbuzda veremediler buradan kazanılan paralar ve vergi kayıpları nerede sisli vadide aşağıdan kızak getirirseniz 1 saat 20 tl yine fiş yok en azından bu vergi kayıpları incelenmeli.

Selim küçük

27 Ocak 2020 Pazartesi 19:09

Aytepe parka gel

Dilek Sönmez Şendoğan

27 Ocak 2020 Pazartesi 16:57

Ben bunu geçen yıl ve ondan önceki yıl defalarca paylaştım. Adamlar engelli şehit yakını Gazi ayrımı yapmadan çatır çatır yaz kış kapıda haraç alıyorlar diye. Hatta Turizm bakanlığına bununla ilgili başvurularım oldu. Bakanlık tarafından işletmeye yazı gönderildiği halde değişen bir şey olmadı. Geçen yaz başında tekrar gittim otelinizle ilgili bakanlığın yazısı var dediğimde bana ve aileme otelde beleş konaklama teklif edecek kadar da seviyesiz bir iletişim yaşadım.

İzmitli

27 Ocak 2020 Pazartesi 15:34

Yürüdüler. İnsan katil oluyor boşuna değil. Silah olsa o an belki hiç beklenmedik şekilde insanın başı belaya girebilirdi. Demem o ki , eşkıya bugün kartepeye çıkmadı . Dün de vardı, böyle başı boşlukta yarında olacak. Ben şahsen Uludaga veya Kartalkaya ya gitmeyi tercih eder oldum. Yazık ağzımızın içindeki doğa harikası yerlere gidemez olduk.

İzmitli

27 Ocak 2020 Pazartesi 15:30

Geçen yıl hafta içi 4 yaşındaki oglumu kara oynatmaya götürdüm. Otele yaklaşık 300 m kadar yakın alanda ancak geniş bir yer bulup arabayı çektim . Yaklaşık 15 dk kadar çocuğu oynattim. Bir beyaz Clio ile 2 adet eşkıya tipli adam gelip, yolun otele ait olduğunu arabamı kaldirmam gerektiğini tehtit varı bir şekilde söylediler. Bende yolda tabela olmadığını, kendilerinin sözüyle aracımı kaldirmayacagimi ve Jandarma cagirmalirini soyleyince ortalık iyice karıştı. Eşimin ve çocuğumun yaninda üstüme

Pnr pnr

27 Ocak 2020 Pazartesi 15:21

Ewt sırf bu yüzden ayağımızın altındaki yere gidemiyoruz. Herşey ateş pahası. Trafiğide cabası

DİĞER HABERLER

ÇOK OKUNANLAR

SONRAKİ HABER

Kocaeli'deki fabrikalarda grev kararı asıldı!

Kocaeli'deki fabrikalarda grev kararı asıldı!